Již od vzniku v roce 1832 ve švýcarském městě Saint-Imier, hrála značka hodinek Longines zásadní úlohu v technologických objevech, zatímco po celém světě byla především zobrazením elegance.
Když v roce 1912 zančka hodinek Longines uvedla do provozu zařízení, fungující na jednoduchém principu vodícího drátu, které na začátku a konci závodů spustilo a zastavilo měřící mechanismus, začala psát novodobou historii sportu. Díky tomu se stala společnost Longines oficiálním časoměřičem pro mnoho mezinárodních sportovních událostí, včetně mnoha zimních a letních Olympijských her. Značka Longines je také spojována s historií letectví a navigace. Spolupracovala například s Charlesem Lindberghem při jeho prvním samostatném letu přes Atlantik, a také vyvinula hodinky „Hour Angle“, podle designérského návrhu samotného Lindbergha.
Značka Longines, která byla vždy na předních místech v technologických inovacích, přišla na trh v roce 1905 jako první na světě s náramkovými hodinkami. V roce 1960 vyvinula nejtenčí elektromagnetické hodinky a v roce 1969 byla první na světě nabízející kybernetické, elektronické quartzové hodinky, tzv. Longines Ultra-Quartz. V následujícím roce byla první společností na světě, která použila alfanumerický display při televizním přenosu ze Světového poháru ve sjezdu na lyžích, který se konal ve švýcarském St. Moritz. V roce 1979, Longines spolupracovala s dalšími značkami na vývoji tzv. „Feuille d’Or“, což byly nejtenčí quartzové hodinky na světě.
Všechny hodinky značky Longines nabízejí unikátní kombinaci preciznosti a elegance tak, jak se uvádí v reklamní kampani „Elegance je postoj“.
Fotogalerie hodinek značky Longines:
12. Kvě 2010 | Článek přečten: 7 844 x
Longines, Výrobci hodinek, Značky hodinek